Co można wrzucić w koszty działalności gospodarczej?

Co można wrzucić w koszty działalności gospodarczej?

Prowadzisz własny biznes i zastanawiasz się, co możesz uwzględnić w kosztach działalności gospodarczej? O czym należy pamiętać, chcąc zaliczyć poniesione wydatki? Sprawdź, co można wrzucić w koszty prowadzenia firmy i rozwiej swoje wątpliwości. Koszty związane z utrzymaniem i przystosowaniem lokalu Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów związanych z lokalem firmowym. Zalicza się […]

Czytaj więcej

Kiedy może być stosowana nota księgowa?

Kiedy może być stosowana nota księgowa?

Nota księgowa to jedno z narzędzi, które często pozostaje niedoceniane. Wielu przedsiębiorców nie do końca wie, kiedy i w jakich okolicznościach powinna być stosowana. W niniejszym artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości dotyczące noty księgowej oraz przedstawimy konkretne sytuacje, w których jej użycie może okazać się nie tylko zasadne, ale wręcz niezbędne. Czym jest nota księgowa? Nota […]

Czytaj więcej

Czym jest nota księgowa i jak ją zaksięgować?

Czym jest nota księgowa i jak ją zaksięgować?

Zastanawiasz się, czym jest nota księgowa i jak poprawnie wprowadzić ją do systemu rachunkowego przedsiębiorstwa? Kiedy zachodzi potrzeba sporządzenia tego dokumentu i co powinien on zawierać? Wyjaśniamy. Co to jest nota księgowa? Nota księgowa to dokument, w którym odnotowuje się korekty w obrotach między podmiotami gospodarczymi. Sporządza się ją w momencie wykrycia błędów lub niezgodności […]

Czytaj więcej